Wednesday, January 28, 2009

"How many shots did YOU do today?"

Inte tillräckligt många. Men förhoppningsvis så räcker det. Varför är alla posthus som håller på med DI och scanning så jäkla slarviga? Jag tror att vi aldrig fått helt precis det vi skall ha alternativt så har de supit bort vår disk, eller gett den till fel klient. Idag fick vi med en extra nätadapter, som enligt märkningen tillhör framestore... pansar. Vi fick in 5 nya 44 inch chest (film som Paddy jobbade på innan Tormented) shots idag, bra pröjs, ser ganska straightforward ut. Jag skall byta ut lite huvuden. Till höger är vår shotboard, det ser mycket ut...

Käkade på Vapiano idag, som alltid är pansar. Min skalle känns som den är fylld med bomull, hörselgångarna är lite igentäppta, näsan med och lungorna har fem kilo slem i sig. Bra förutsättningar för att göra smarta saker? You bet. Imorrn skall halva styrkan på Nuke-föreläsning, som jag ställde in för att få något gjort, så jag skall försöka styra upp 44-inch shotet och ta det lite lugnt på kvällen. Sen är det iväg till Sverige på fredag, förhoppningen är att ta det lite lugnt i helgen...

No comments: