Tuesday, January 20, 2009

"A large flat white to go, double, no sugar." ... "Bjorn"


"And a muffin... "

Helgen som gick var underbar. Tack för den!

Nu sitter jag och pillar vidare med script för att checka ut shot och sekvenser från en central filserver till en lokal disk, så man kan jobba hemifrån / cachat lokalt, och sen synka upp med mina fina synk-script. Och läser roliga saker som: Simon Wisows kärleksförklaring till tcsh. Tur att man är nörd... Ett eftersläntrande Tormented shot blev gjort idag, ser bra ut. Borde gå igenom utan problem. Hugh sitter och sliter med sitt penn-skott fortfarande, David kodar iPhone applikationer. Jag beställde nästan en iPhone idag, men Telias site buggade ur så det bidde ingen (än).

Syrran kommer hit i helgen, det blir roligt, skall försöka hitta på något skoj att göra. Blir lite turistande gissar jag, och kanske någon musikal. Sen åker jag till Svedala över nästa helg, behöver lite grejjer hemifrån, och så är det återträff med idre-gänget. Trefligt. Måste fundera ut ett par rader om hur bra jag är så vi kan lägga upp på vår fina webbsida som går upp snart. Det är jobbigt...


No comments: