Tuesday, December 16, 2008

Bonusfredag.

Idag var det fredag, som i att man går till ett trevligt ställe hela gänget och äter en god lunch med belgisk öl till. Fantastiskt, men sant. Det är endast några få dagar kvar, och det känns lite konstigt det med, jag kommer ju tillbaka, det är rätt säkert, men ändå. Natten var, intressant. Min värd ringde kl 2 och undrade om jag visste varför det larmade i lägenhet 2 (den jag utnyttjar duschen i). Vilket jag inte hade någon aning om, men jag kunde såklart inte somna om när jag väl vaknat och hörde det förbannade ringandet från larmet fram till typ 03:15. Det lät som brandlarm, men bara från den lägenheten, och jag tänkte väl långt i bakhuvudet att jag ska fanimej inte brinna inne i en sunkig lägenhet i Soho. Det gjorde jag inte, men det var rätt trist att ligga och stirra i taket. Sen på morgonen gick jag ned och kollade om det var något som hänt, men det var exakt som jag lämnat lägenheten. Aja. Väl i duschen såg jag en halvstor kackerlacka traska omkring på väggen. Fräscht...

Dagen rullade på fort, var som sagt på långlunch med gänget, och så har vi bråkat med redigeraren för att få loss lite material som vi behöver till Tormented. David har harvat vidare med sina konstiga kant-fixar på Malice och jag har fixat några retime-shots. Lyckades även släntra iväg till Toni & Guy för att kapa bort lite överflödigt hår. Middag på Thai Cottage och sen några timmar till jobb. Nu är det dock dags att gå hem, förhoppningsvis lite mer sömn inatt.

- Björn

No comments: