Tuesday, December 2, 2008

El tacky del tacky.

Med Davids hjälp fick vi tag på Tim, hyresvärden och efter en snabbtitt på lägenheten så hyrde jag den. Den är väldigt... smaklöst inredd. Men det är okej, den är rätt okej stor, hyfsat varm, och väldigt central. Passar utmärkt då Uma och Yafei kommer från Sverige idag och behövde någonstans att slagga några nätter. Vi ska införskaffa lite billigt julpynt idag, samt några nödvändigheter så är jag förberedd för en månad i London. Sergej kommer och gör glögg ikväll, så lite chill och glögg är planerat.

Lunchade med Pete och Darren från The Mill idag, sköna killar, dom mobbar vår lilla rebel unit lite grann ;). Vi fick fem shots godkända till Tormented (så klart inte mitt) idag, vilket var skönt. Jag roar mig med ett annat shot nu, för att inte fastna. Skruvmejsel genom handen... mmm, smaskigt.

Skall försöka ladda upp några bilder på lägenheten och kontoret vid tillfälle.

-Björn

No comments: