Monday, December 15, 2008

Ett stycke kontor i Soho sökes.

Jahapp. Då var jag inne på sista veckan på det här giget (som mest sannolikt kommer sträcka sig till slutet av Januari, men det är ett annat problem). I morse fick vi reda på att företaget vi hyr kontoret av skall likvideras och vi måste ut innan jul. Ergo, den här veckan. Så vi har varit och kikat på några alternativ idag. Vi får se hur det går med det. Jag har börjat med några shots, fixat det sista på några andra. Känns som det behövdes lite lätta saker för att få rullning på bollen. Vi var även på en screening av några VFX-shots från Malice, det såg bra ut. Igår var tredje advent, så Sergej kokade lite glögg hos mig och vi satt och snackade fram till midnatt. Kristoffer var med en stund.

Det skall bli skönt med julledigt, jag gillar inte den här stan så värst mycket. En fördel är dock att dagarna går laserfort, för det är tamejfan något varje dag. Eller flera events... Jag tror min kropp skulle vilja ha lite träning, sund mat, mindre alkohol och bättre dygnsrytm. Iofs inget helt nytt..

Vi får se vad morgondagen ger.

-Björn

No comments: