Thursday, April 26, 2007

Ansiktsburk.

Det blev rätt sent igår, kom iväg från jobbet efter 24 någon gång, närmre ett tror jag, slocknade ganska omedelbart när jag kom hem. Vaknade halv elva av att projektledaren ringde... Men annars har det varit en bra dag, jobbade på mina nya shots, fixade några som var trasiga sen igår. Lade tid på att utveckla looken på röken i ett shot med HansJ. Kikade några gånger (och framesteppade såklart) på nya Harry Potter Trailern. Ronan och Niklas (tror jag, om jag inte minns fel), har några shots med i nya trailern, sjukt fint ser det ut. Blev lite avundsjuk, hehe. Igår när vi gick och käkade så hakade Liz med, alltid kul. Geoff lyckades säga något dumt så hon vägrade prata med oss en stund. Hennes krav för att konversera igen var att Geoff skulle ge mig en kram, väldigt omotiverat att blanda in mig måste jag säga, hahaha. David lurade in mig på facebook idag, men jag är skeptisk. Martin fick tillbaks sin D50 från reparation, äntligen. Tyvärr var vädret rätt kasst idag så det blev inget fotande. Adminkex och gradeglasögon på, inta softpose.

-Björn

1 comment:

Anonymous said...

Gradeglasögon ftw!
Været på fredag var fantastisk. Jeg var ute 2 timer med d50'n lovin' it! La ut bilder på bloggen.Er du blitt dratt med i facebook hysteriet altså? Stakkars.