Sunday, April 15, 2007

Envoyez la purée par la culotte!

Tjo. Söndag, vår och sjukt nice väder. Synd bara att man sitter på jobbet och häckar... Klar nu dock, skulle bara jobba några timmar för att fixa några saker från igår, kickade några renderingar och är nu redo att gå ut i solen och njuta en stund. Ta några bilder också, såklart. Var ute och käkade med Geoff på Saras Café igår, Mix Grill för vinsten. Samuel dök upp lite senare, rätt slirig. Jag gick hem vid tolvtiden när Geoff och Sam skulle dra in på något stökigt hak som hette Nomaden eller något liknande. Skönt att vakna vid niotiden utvilad. Geoff är här på Storm och skriver sin blogg (lär ta några timmar) och han tyckte det var en trist kväll på Nomaden, även om han fick dansa 20 min med Liz. Han lyckades även bli inlåst en kvart på toaletten, vilket fick mig att börja skratta högt när han berättade det.

Talade med min mor på telefon, hon var i Västervik i solen med Jörgen, min styvpappa under många år men numera är de separerade och vänner. De verkade ha det bra. Måste verkligen ringa min syster, det var evigheter sen vi talades vid och det känns inte bra. Faktiskt skall jag ta och göra det nu...

-Björn

1 comment:

Anonymous said...

mmm sounds great my friend !! and especially your "Envoyez la purée par la culotte" !!! hehe I love it !! now you speak perfect french!! and have fun !! ;)